Flytt...

Vi hittade ett hus som vi kunde tänka oss att hyra och var och tittade på det i torsdags. Vi lämnade in en ansökan och fick ett godkännande i lördags. Ska skriva på papper imorgon och så flyttar vi in på fredag. Här går det undan kan ni tro! =)
 
En bild på huset..
 
 
Vardagsrum och matplats..
 
 
Badrum
 
Huset har 4 rum som alla har samma trägolv och vita väggar. Det enda som inte är renoverat är köket. Det är supergammalt och dom har heller inte lagt upp en bild på det. Jag får ta kort när vi flyttat in.. :D
 
Så denna vecka ska jag packa, packa och packa medans barnen är på dagis..
 
Nåt annat som är på gång är jobbsök för min del.. Har ansökt om ett antal jobb och har haft en intervju med en utav de större bankerna som skulle höra av sig inom en vecka för ytterliggare en intervju.
 
Men nu har ett annat jobb dykt upp som jag hellre vill ha och det är med samma företag som jag jobbar för nu. Jag skickade in en ansökan i fredags och jag hoppas att dom hör av sig så fort som möjligt. Det skulle passa mig så mycket bättre än bankjobbet. Både pga lönen, antal timmar och läget.. Banken ligger ca 40min bilfärd härifrån och mitt kontor hos DTC ligger i city (7km härifrån) och bussen stannar precis utanför dörren.
 
Håll tummarna!! =)
 
Puss puss

Kommentera här: