Trotsålder..

Nu tror ni säkert att jag kommer att prata om barnen men jag menar faktiskt mig själv =)
 
Jag tror att jag har hamnat i trotsåldern och går igång på att vara lite rebellisk..Hahaha!
 
Har varit ute och festat nästan varje helg då jag varit barnfri men jisses va tungt det börjar bli att överleva bakfyllan.. I lördags var jag ute med ett gäng grabbar och som vanligt så ökar trycket på hastigheten av öldrickande.Jag hängde med rätt bra i drickandet och lyckades imponera varenda en tydligen.. Själv minns jag knappt nåt efter öl nummer 8..Haha! 
 
Vi var på en festival i Woolloongabba och hade skitkul men jag placerade mig själv i en taci vid 1-tiden då jag knappt kunde hålla mig vaken..
 
Vaknade vid 8 dagen efter och det tog mig tre timmar att göra mig iordning.. Dusch, sängen, borsta håret, tillbaka till sängen, underkläder, sängen, linne, sängen... Ja ni hajar kanske.. =)
 
Börjar bli för gammal.. Dom andra helgerna så har jag kommit hem runt 4 på morgonen och inte klivit ur sängen till 12-tiden. Har dock haft otroligt kul och har så många historier att berätta men jag kommer inte att dela med mig av dom här.. Men tro mig, livet är intressant och jävligt roligt =)
 
Men denna helg blir lugn.. Måste återhämta mig från förra helgen.. =)
 
Nästa helg är det julfest med jobbet på fredagen men det blir lugnt då jag har barnen. Met kommer att passa barnen åt mig men hon stannar inte över natten.
 
Sen på lördagen så är det ett farväl party för Footy och Ramona som flyttar till Kanada den 1:a December =(
Ska bli så himla tråkigt att dom flyttar men det kommer att bli bättre för dom båda med jobb och visum.
 
Nej, nu ska jag ta och städa undan lite här hemma och börja packa väskan så jag kan åka tidigt imorgon bitti..
 
Hej med er så länge.. 
 
Puss puss

Kommentera här: