Millie 3år

Så vid flyttade i fredags, Millies födelsedag var i torsdags så på lördagen så hade vi fika i parken och firade henne med familj och vänner..
 
Jag köpte en Peppa Pig tårta (Greta Gris trort jag hon kallas på svenska) och lite kakor och annat gott så jag slapp baka.. Fixade några smörgåsar och Fairy Bread som är ett måste (rostbröd med smör och strössel).
 
Glömde bort att ta kort men jag fick några kort på Millie i hennes sparkly dress som hon ville ha =)
 
 
Men först några bilder på Millie från hennes födelsedag (torsdagen)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kalaset var lyckat och jag var helt slut efteråt.. Så det kanske inte är så konstigt att huset inte är redo ännu =)
 
 
Millie fick massa fina saker och nu ser vi fram emot Jacks födelsedag om 2 veckor =)
 
 
Hej Hej så länge!
 

Kommentera här: