Årskrönika 2015

Vilket år det har varit!!! En riktig bergochdalbana men otroligt underbar i största allmänhet..
 
Låt oss ta en titt.. =)
 
Januari
 
*Road trip till Moree för att hälsa på Hannah, Sandy och lilla Jack..
 
 
 
 
 
 
 
 
*Löneförhöjning med 23% (hyfsat nöjd!!!!)
 
Februari
 
*Lån kurs med jobbet.. På rätt väg med mitt yrke! Älskar mitt jobb <3
 
*Fler piercingar
  
 
 
*Foo Fighters konsert <3
 
Mars
 
*Min födelsedag =)
 
Frukostmys..
 
 
 
 
 
 
 
*Future Music Festival med Nic <3
 
 
 
 
 
 
 
 
*The Naked Magicians :)
 
 
April
 
*Hastings Point med barnen för att träffa Rubi, Brad och Leyla 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
*Upptäckte Alexandria Bay i Noosa..Mitt nya favvis ställe att åka till när jag inte har barnen eller nåt annat för mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En helt magisk upplevelse då hundratals fjärilar flög över mig medans jag låg där... Blev då av med min fobi som jag haft för fjärilar under en lång tid. Underbart!
 
 
 
 
 
 
 
*ANZ Awards night... Many memories made and lost..Hahahaha!
 
 
 
Maj
 
*Flertalet besök till stranden för att titta på soluppgångar
 
 
 
 
 
 
 
*Operation för att ta bort min endometrios
 
 
*Massa utflykter med barnen,, =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Juni
 
*Museum besök med fyra barn...(vet inte hur jag klarade av det..hahaha)
 
 
Millie och hennes pojkvän Michael <3
 
 
*Hotell övernattning på Guldkusten med Nic..
 
 
 
 
 
 
Ingen dålig vinter.. =)
 
Juli
 
*Underbara vinter
 
 
Vadå snögubbar, här gör vi sandgubbar =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Augusti
 
*Fler utflykter med barnen
 
 
 
 
 
*Första utgången med jobbet..
 
 
 
*Jag började prioritera annorlunda och åkte till stranden istället för att jobba hemifrån =)
 
*Millie började skriva mer och mer
 
 
*Millie fyllde 4år!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
September
 
*Började med Isagenix =)
 
*Barnens födelsedags kalas
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
*Jack fyllde 3 och poppy fyllde 60 =) Det firades med tårta och mustacher..haha!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
October
 
*Fler utflykter =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
*Ytterliggare en utgång med jobbet 
 
*Förlovningsfest för Olivia och Michael
 
 
*Annat bus och kalas
 
 
 
*Mitt första resultat efter att ha börjat med Isagenix..supernöjd!
 
*Tog barnen till stan
 
*Halloween fest på dagis
 
 
 
November
 
*Strandhäng
 
*Bus
 
 
 
 
*Florence and the machine med Nic 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
*Poolhäng
 
 
 
*Kalas
 
 
 
 
 
*Morgonmys i parken innan dagis
 
 
 
 
*Utgång =)
 
*Babyshower
 
 
*Mer park häng
 
 
 
 
 
December
 
Det mesta har jag ju faktiskt bloggat om nu i December.. 
 
 
*Missade däremot årets autokorrekt..Bahahahaha!
 
 
Jag har haft ett ganska tufft år mentalt då jag fortfarande försöker att reda ut den finansiella delen utav separationen med jurister och det har kostat mig ganska mycket. Så jag har jobbat hårt och mycket övertid för att få in pengar. Börjar dock att se ljuset i slutet av tunneln och förhoppningsvis så kan vi avsluta förhandlingarna när D kommer hem från sin semester i Januari.
 
Jag har också fått en helt okej löneförhöjning hos ANZ plus äntligen fått underhållsstödet att innehålla hälften utav dagis kostnaderna (vilket har kosat mig $16000 hittills) så nästa år behöver jag nog inte jobba helger längre!!! Wohoo!! Det ser ut att bli ett toppen år!!
 
 
 
Hej med er så länge!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: