Härliga helg.. =)

Den är redan slut men den har varit kanon!
 
I fredags så var det dags för ANZ Brisbane North's julfest.. En enkel tillställning på Breakfast Creek Hotel med drinkar och tilltugg. Spenderade några timmar där med att mingla och snacka skit men hade ju lovat att ta barnen till deras julparty på dagis morgonen därpå så det blev inget hårt festande (som tidigare ANZ fest då jag kom hem kl.9.30 på morgonen..hahahah!)
 
Tog några foton under kvällen men vi har en papparazzi chef som älskar att ta selfies med allt och alla så jag får be henne skicka några foton till mig =)
 
Jag, Codie och Robinson
 
 
Baden, Codie å jag.. Baden kom i sin bästa drag utstyrsel..Han hade ett uppträdande direkt efter julfesten =)
 
Jag fick skjuts hem strax efter midnatt men somnade inte förrän runt 1.30.. Var hyffsat trött när jag vaknade klockan fem av ren rutin så jag somnade om och gick inte upp förrän efter 7.. Jag gjorde mig iordning och körde sen till Brighton för att plocka upp barnen hos Met. Vi var framme vid dagis strax efter kl.10 så bara några minuter sena.. Vi hade roligt trots att det var sjukt varm.. Runt 32 grader och ingen bris. Dom hade en magiker där, ansiktsmålning, grillad korv, hoppborg och självklart så kom tomten i sin röda ute (bil med flak, typ pickis).
Jack blev livrädd..Han är inte speciellt imponerad utav tomten. Millie talade om för mig att hon inte vill ha fler paket eller leksaker för då kommer hon att ha för många.. Är det verkligen mina barn...???! Hahahaha!!
 
Tog dessvärre inga foton men jag kan lova att vi hade en toppen dag! Lyckades tillochmed byta nummer med en singelpappa ;)
 
Efter partyt så åkte vi hem så barnen fick sova en stund innan vi gick ner till simhallen en stund.
Vi badade i ca 1.5 timme och sen drog vi till Nanny å Poppy där vi fick tårta och barnen busade poppy..
 
På kvällen lyxade vi till det med hamburgare från ett mysigt litet ställe runt hörnet där vi bor och bjöd in min granne att äta med oss medans vi tittade på Despicable me 2.
 
 
Idag så tog jag barnen till en lekpark i Bulima och det fick bli en snabb fika på Max Brenner när vi ändå var i närheten.
 
 
 
 
 
 
Jack sa "mmmm yummy" till varenda person som gick förbi.. hahahaha!
 
Vi lekte i några timmar till innan vi åkte och hälsade på kusinerna Bonnie and Taylah och auntie Liza..
 
 
 
Finaste <3
 
 
 
Imorgon är det dags för jobb och dagis igen..  Sakta men säkert närmar vi oss julen och jag måste börja julshoppa.. Har inte haft tid.. Jobbar på söndag men lördagen är fri så jag ska försöka köra ner till stranden och titta på soluppgången och sen shoppa! =)
 
 
Hoppas ni haft en toppen helg ni också! Puss på er!
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: