Tvångspaus

Pga min dumma axel så är jag tvungen att ta en tvångspaus i min träning.. Jag som äntligen funnit motivationen igen!
 
Efter att jag separerade så var det svårt att hitta både motivation och tid till att träna och inom 4 månader så la jag på mig 12 mysiga kilon. Ingen höjdare.. Hade miljoner med ursäkter till att inte träna men mest av allt så ville jag tillbaka till Crossfit. Tyvärr så är det så himla dyrt samt nästan omöjligt för mig att hinna till deras pass pga deras start tider. 
 
Jag har dock turen att bo brevid en simhall med gym och olika grupp träningar så när dom hade öppet hus i början på oktober och erbjöd ett års medlemskap för $500 så kunde jag inte tacka nej =)
Jag och grannen gick ner och skaffade ett varsitt medlemskap men det tog nästan en månad innan vi faktiskt gick ner för vårt första träningspass (inte tillsammans däremot, vi är barnlediga på motsatta dagar).
 
Det som fick mig att motivationen var att börja med Isagenix efter att några utav mina närmsta vänner startat och visat otroliga resultat. Isagenix är måltidsersättning plus massor av vitaminer och mineraler samt annat smått och gott som hjälpt med min träning.
 
Så efter 60 dagar så har jag gått ner nästan 5kg och blivit av med härliga 48cm =)
Jag har så mycket mer energi nu och letar efter ursäkter till att få gå och träna.. Det finns alltid en anleding till att klämma in ett träningspass.. 
 
Lägger upp mina före och efter bilder så ni kan förstå hur glad jag är att det äntligen går åt rätt håll! Har dock några kilo kvar innan jag är tillbaka till min gamla vikt igen..men det gör inget så länge jag ser framsteg i min styrka och energi.
 
 
 
 
Det är på rätt väg!!! =)
 
Nu måste jag bara se till att vila min förbannade axel så att jag kan komma igång igen... Under tiden så får jag väl roa mig med att blogga istället ;)
 
 
Puss på er <3
 
 
1 Ida :

skriven

Du är superfin, både före och efter! Puss på dig!

Svar: Tack gumman <3
Lillenor

Kommentera här: