Sista helgdagen..

Så var sista dagen avklarad.. Och vilken dag det har varit!
 
Igår kväll så blev det ingen dejt utan slappade framför tvn en stund innan det fick bli en tidig kväll. Anledningen till det var att jag ville gå upp tidigt för att köra någonstans och titta på soluppgången. 
 
Jag lyckades ta mig upp strax innan fyra, packade min väska, fixade te, drack min morgon shake och drog sen iväg neråt kusten. Hade inte direkt nån plan om vart jag skulle men efter att ha kört i en timme så beslutade jag mig att fortsätta till New South Wales och Byron Bay. Jag ville se soluppgången från fyrtornet.. =)
 
Jag lyckades ta mig dit men att hitta en parkering var klurigare.. Det var tydligen fler än jag som ville samma sak.
Parkerade en bit bort men lyckades promenera upp till fyrtornet i tid till soluppgången...
 
En liten prommis upp till toppen..
 
Så himla fint ställe <3
 
 
 
Perfekt timing!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter att ha njutit av soluppgången så körde jag till Coolangatta och la mig på stranden och sov en stund i solen =) Hur skönt som helst..!
 
Ingen trafik <3
 
Så mysigt att köra från Queensland till New South Wales..
 
 
 
 
 
Coolangatta Beach
 
Bästa stället för en tupplur.. =)
 
Runt lunchtid så körde jag hem igen, åt en snabb lunch och begav mig till gymmet. 
Efter ca 30 minuter på gymmet så dök det upp en snubbe som fick oss alla att titta runt efter en dold kamera..
 
Han hade vanliga gympaskor, knästrumpor, knäskydd, tajta ljusblå jeans som slutade strax under knäna, en ljusblå munkjacka med luva som han hade på sig samt solbrillor. På armarna hade han svettband och fast på sitt bälte hade han en liten väska för sin mobil som han hade hörlurar till. Snubben måste ha varit runt 40 och spenderade några sekunder på varenda station han kunde och gjorde några få repetetioner. Jag visste inte vart jag skulle titta men kände att när som helst skulle nån hoppa fram med en kamera eller nåt..men det hände aldrig. Han var färdig efter 20 minuter och drog sen. Jag skrattade tyst för mig själv och funderade om han kände att han fått ut nåt av sin träning.. =)
 
 
Barnen kom hem vid 4 och vi ritade en stund innan det var dags för middag och mys framför tvn.. 
 
 
 
Jättedumt att sitta i soffan, eller hur..?! HAHAHA!
 
 
 
Barnen sover och jag ska nog också ta och lägga mig. Ska bli intressant utan min chef på jobbet i 3 veckor..
 
 
Ha det bra allesammans!
 
 
 
1 Sofia:

skriven

Vilka härliga bilder :)

Svar: Tack :)
Lillenor

Kommentera här: